Jsme spolehlivá firma!


10x přoč nakupovat u nás?


1.

Naše autodíly patří mezi nejlevnější na internetu


2.

V nabídce přes 10 000 různých autodílů a doplňků


3.

Soustředíme se pouze na značku Škoda = široký sortiment pro Vás


4.

Máme díly originální, ale i levnější dovozové


5.

Více jak 900 osobních odběrných míst


6.

Zdarma výměna zboží za jiné (i levnější), zboží můžete donést na jakoukoliv pobočku v okolí - pošleme vám štítek.


7.

Reklamace? Při zřetelné závadě materiálu ihned zasíláme nové zboží a neúčtujeme další poštovné - vždy zdarma zašleme vyreklamované zboží!


8.

Jsme spolehlivá firma - můžete si o nás přečíst na Heureka.cz recenze ZDE


9.

Máme věrnostní program pro registrované zákazníky - další slevy!


10.

Poradíme Vám!
Nesnažíme se pouze prodat díl, který Vám pak k ničemu nebude, poradíme Vám po telefonu nebo e-mailu, který díl bude pasovat na Vaše auto (i přes VIN kód) a nabídneme Vám mnohdy více variant značek - cen! Poslat VIN



Zasíláme:

nejlevněji již od 59 Kč po celé ČR



Prejsť na slovenský eshop



eshop pre slovenských zákazníkov

www.autodiely-na-skodu.sk



Jsme na facebooku


Staň se našim fanouškem



Zahraniční vozy? 30% sleva!



Dáme vám slevu 30% oproti

běžným cenám! Více zde


NOVINKY

arr3Nový design eshopu 2018!Nový moderní design e-shopu, pohodlné prohlížení i nákup se slevou..Při nákupu se nezapomeňte... arr3Nové vozy a autodíly 09/2017Nové produkty a kategorie vozidel! Přidali jsme nové kategorie vozidel: Octavia 3, Fabia 3, Superb... arr3Věrnostní program 11/2016 Věrnost se cení!   Připravili jsme pro vás novinku - VĚRNOSTNÍ PROGRAM, ve kterém... arr3Změna dopravy + novinky Duben 2015Změna našeho dopravce Vzhledem k nespokojenosti zákazníků s přepravní společností DPD jsme s  DPD... arr3Výsledek dotazníku kvality eshopuVýsledek dotazníku z dne 20.10 2014. Dotazník byl soukromý, anonymní, proto jsou i výsledky... arr3Nové možnosti dopravyOd 1.11 2014 nabízíme nové možnosti dopravy a osobního vyzvednutí. Kromě České pošty si z nás... arr3Eshop pre slovenských zákazníkovDne 1. ledna 2014, jsme spustili nový eshop pro slovenskou republiku, kde může slovenský zákazník... arr3Repasovaná turbodmychadla!Jsme schopni dodat zrepasované turbodmychadlo nejen na vozy škoda! Cena 7500 Kč s dph! Repasovaná... arr3Tažné zařízení na všechny vozy!AUTOHAK = kvalitní tažná zařízení za vynikající cenu ! Včetně typového listu k přihlášení! Více... arr3Nové autodoplňky 08/2011Na podzim 2011 jsme přidali spoustu nových, krásných a levných poklic a další autodoplňky a stále...

ZBOŽÍ V AKCI

cena 500 Kč (19 EUR)
skladem
cena 2 000 Kč (77 EUR)
skladem
cena 625 Kč (24 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

cena 79 Kč (3 EUR)
skladem
cena 267 Kč (10 EUR)
skladem

 

Sortiment v nabídce:

(kliknutím na značku zobrazíte info o značce)



 

a další...


RYCHLÝ KONTAKT

Autodíly-na-škodu.cz
Valašské Meziříčí a okolí.
Více jak 900 odběrných míst po celé ČR!
napište nám
info@autodily-na-skodu.cz
IČ: 87919770, DIČ: CZ8611066299

» Reklamační řád + formulář
Reklamační řád

1. Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti mezi prodávajícím, tj. Michal Hlavica (www.autodily-na-skodu.cz), Mštěnovice 30, Lešná 756 41, dále jen „prodávající“, na straně jedné a kupujícími na straně druhé.

Při řešení reklamace kupujícího maloobchodního spotřebitele se postupuje podle z.č. 40/1964 Sb. a z.č. 634/1992 Sb. a souvisejícími právními předpisy.

Při řešení reklamace kupujícího podnikatele (velkoobchod) se reklamace řeší dle z.č. 513/1991 Sb. a souvisejících právních předpisů.

Kupující spotřebitel i podnikatel je povinen se seznámit s reklamačním řádem a obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

 

2. Doba záruky

Délka záruky, pokud není uvedeno jinak, je standartních 24 měsíců. Výjimkou mohou být například repasovaná turbodmychadla se zárukou 1 rok, některé podvozkové díly se zárukou 3 roky nebo tažná zařízení s doživotní zárukou atd.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí nebo vyzvednutí zboží.

V případě výměny zboží počíná běžet nová záruční doba okamžikem převzetí nového zboží.

 

3. Záruční podmínky

Kupující je povinen, aby bezprostředně při dodání zkontroloval spolu s dopravcem stav balíku (počet balíků, neporušenost balíku a pásky, poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená a uvést ji u přepravce jako poškzenou nebo neúplnou. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Záruku nelze uplatnit v těchto případech:

  • vypršením záruční lhůty
  • mechanického poškození, neodborné instalace, neodborného zacházení či obsluhy, zanedbání běžné péče
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.
  • Vady způsobené běžným užíváním

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři). Pro uvedení závady požadujeme písemnou formu v reklamačním formuláři.


4. Postup vyřízení reklamace

Kupující doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu eshopu, tj. Michal Hlavica, Mštěnovice 30, Lešná 756 41. Se zbožím je nutné poslat řádně vyplněný reklamační protokol a fakturu a to buď emailem nebo přiložený v balíků

Eshop www.autodily-na-skodu.cz posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o důvodnosti reklamace, pokud je to možné, ihned. Při zretelné vadě výrobku nebo materiálu výrobku zasíláme ihned zboží nové!

V případě, že prodávající nebude schopen určit, zda-li se jedná o vadu výrobku nebo neodborné zacházení či jiný důvod, který by mohl podléhat neuplatnění reklamace, prodávající zašle výrobek na posouzení výrobci a u kupujícího spotřebitele je prodávající povinen celou reklamaci vyřídit do 30 prac. dní. U kupujícího podnikatele se prodávající bude řídit dle z.č. 513/1991 Sb. a souvisejících právních předpisů.

Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Lhůta určená podle dní počíná dnem obdržení reklamovaného zboží spolu s řádně vyplněným formulářem a fakturou.


Prodávající má právo po kladně vyřízené reklamaci na výměnu zboží za stejné nebo v podobné cenové relaci. Ovšem v úvahu připadají i tyto řešení kladně vyřízené reklamace:

  • výměna zboží za stejné (nové)
  • oprava reklamovaného zboží, pokud zboží lze opravit
  • výměna zboží za jiné v podobné cenové relaci
  • vrácení peněz

po vzájemné domluvě, vrácení penež za vyreklamované zboží (tento krok nám po první reklamaci zákon neukládá, ale při slušném jednání zákazníka jsme v někteých případech i na tento krok ochotni přistoupit.)

 

reklamační formulář ke stažení zde