Jsme spolehlivá firma!
10x přoč nakupovat u nás?
1.
Naše autodíly patří mezi nejlevnější na internetu, ceny často jako u použitých dílů
2.
V nabídce přes 10 000 různých autodílů a doplňků
3.
Soustředíme se pouze na značku Škoda, tzn. že jsme odborníci a máme pro vás široký sortiment
4.
Máme díly originální, ale i levnější dovozové, vždy na přání zákazníka
5.
Více jak 900 osobních odběrných míst
6.
Nářadí - jsme také prodejci nářadí (více jak 9700 ks). K dílům vám nabídneme vhodné nářadí nebo můžete jen zakoupit nářadí do své dílny, garáže.
7.
Reklamace - výměna? Při zřetelné závadě materiálu ihned zasíláme nové zboží a neúčtujeme další poštovné - vždy zdarma zašleme vyreklamované zboží! Při výměně také neúčtujeme žádné další poštovné či poplatky.
8.
Jsme spolehlivá firma - můžete si o nás přečíst na Heureka.cz recenze ZDE
9.
Máme věrnostní program pro registrované zákazníky - další slevy!
10.
Poradíme Vám!
Nesnažíme se pouze prodat díl, který Vám pak k ničemu nebude, poradíme Vám po telefonu nebo e-mailu, který díl bude pasovat na Vaše auto (i přes VIN kód) a nabídneme Vám mnohdy více variant značek - cen! Poslat VIN
Doprava:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
nejlevněji již od 59 Kč po celé ČR
|
|
Platební možnosti:
|
|
Platba kartou MasterCard, VISA, Maestro |
|
Prejsť na slovenský eshop
eshop pre slovenských zákazníkov
Jsme na facebooku
|
|
Zahraniční vozy? 30% sleva!
Dáme vám slevu 30% oproti
běžným cenám! Více zde
NOVINKY
ZBOŽÍ V AKCI
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
RYCHLÝ KONTAKT
Úvod » Škoda Octavia II
![]() |
![]() |
Náhradní díly Škoda Octavia II (druhé generace) s motory 1.2, 1.4, 1.6, 1.8 a 2.0 a dieselovými 1.6, 1.9 a 2.0TDI 77, 100, 103 i 125kW v provedení hatchback, combi i RS. Škoda Octavia 2 byla vyráběná v letech 2004 až 2013. V roce 2009 přišel facelift Octavie, ale díly v eshopu máme na všechny verze Octavie, před faceliftem i po něm, níže v menu.
Další díly zde | ![]() |
Všechny díly najdete v menu nad produkty![]() |
Motor a převodovka: Sada rozvodů i s vodní pumpou, filtry, turbodmychadla, vstřikování...
Spojka a díly spojky: Spojková sada kompletní, spojka 3 dílná nebo setrvačník samotný jednohmotový i dvouhmotový.
Elektrické komponenty: Startér, alternátor a cívky s kabely, svíčky a žhaviče, snímače - spínače.
Výfuk a díly výfuku: Katalyzátor, filtr pevných částic (DPF), všechny díly výfuku a vlnovce, lambda sondy.
Podvozek: Ramena kompletní s čepy i holé ramena, tyčky řízení , poloosy nebo klouby poloos včetně manžet. Přední i zadní tlumiče a pružiny.
Brzdy: Kotouče a destičky (přední i zadní) Octavia II, trubky, hadice a ABS čidla
Nebo napište nám
Škoda Octavia 2 (II) se vyráběla v letech 2004-2009 a poté 2009-2013 ve faceliftové verzi, kde největší změna postihla přední světlomety, které jsou dost u Škodovky netradičně tvarované do stran a zasahují až do blatníků Octavie. Vyráběla se ve verzi hatchback 1Z3 a verzi combi 1Z5. I Octavii II neminula verze RS, která se pyšní 125 Kw nebo pohon 4x4. Zapomenout nesmíme ani na verzi Scout.
Škoda Octavia II je plnohodnotným a velmi oblíbeným nástupcem Octavie první generace (1U-) a patří mezi nejprodávanější vozy v ČR, celkem se jí prodalo více jak 2 500 000 ks, pojďme se podívat ale i na její slabiny a poruchové díly, které přímo u nás můžete samozřejmě zakoupit.
Po motorové stránce je to hodně individuální a dá se skoro říct, že je to "kus od kusu". Tuhle skutečnost hodně ovlivňuje správný způsob jízdy i styl užívání (dálnice X město), častá výměna oleje i filtrů a další faktory. Tak jako tak nelze popřít slabiny, např. často prasklá hlava především u motorů 2.0. Jinak je chladič i chladící soustava celkem spolehlivá. Jiným častým problémem je vyšší až vysoká spotřeba oleje mezi intervaly, kde zkrátka olej v motoru u Octavia 2 mizí a je nutné ho dolévat. Turbodmychadlo si také často řekne o repas, který ale u nás stojí již 7800 Kč s DPH. Mezi dalšími problémy jsou problémy se vstřikováním, repasovaná vstřikovací tryska stojí kolem 7000 - 12000 Kč a často se mění všechny 4ks.
Pokud ale máte novější a "zdravý" kus, měníte často jen dle intervalu sadu rozvodů včetně vodní pumpy (čerpadla) a samozřejmě olej + všechny filtry. Filtr oleje a vzduchu je samozřejmostí, ale rozhodně u těchto vozů nedoporučujeme zapomínat na výměnu filtru palivového.
I tento model občas "trápí" elektronika a ani u Octavia 2 není vyjimkou porucha zámku dveří, ventilátoru topení, odporu topení nebo stahování oken.
Velká skrytá investice vás může čekat ve spojce, respektive její opotřebený dvouhmotový setrvačník, nejčastěji u 2.0Tdi, ale samozřejmě i 1.9Tdi, pro jeho výměnu u nás můžete pak zakoupit levnější variantu, jednohmotový setrvačník, v nabídce samozřejmě máme i dvouhmotový nebo kompletní spojku včetně setrvačníku na všechny motory Octavia II.
Podvozek má Octavia II celkem kvalitní a až na výměnu silentbloků přední, někdy i zadní nápravy, která nemine po 7-10ti letech žádného majitele Octavie, by měl být podvozek bez problémů. Silentbloky neboli uložení nápravy doporučujeme vyměnit najednou, vyhnete se tak dvojí práci i geometrii. Svou životnost mají také tlumiče a pružiny. Ty doporučujeme taky měnit vždy i s horním uložením, opět se tak vyhnete tomu, že budete tlumiče demontovat 2x.
Výfukový systém bývá u některých modelů osazen filtrem pevných částic (PDF), tomu nesvědčí krátké trasy, pokud jezdíte jen po městě, dost jistě vás čeká jeho výměna nebo vyčištění. Tomu lze velmi často předejít občasnou jízdou např. po dálnici ve vyšší rychlosti i otáčkách. Udělejte to především v případě, že vám svítí kontrolka filtru pevných částic!
Brzdový systém netrpí obvykle nějakými neduhy, jen výjimečně se zasekne elektronická parkovací brzda nebo zatuhnou brzdové třmeny a vyžadují tak svůj repas. Kromě těchto poruch stačí měnit brzdové kotouče a destičky, které vám rádi nabídneme pomocí vašeho VIN, protože je více rozměrů a typů. Více v samotné recenzi tohoto vozu, kterou pro vás připravujeme v novém blogu.
"Rádi vám pomůžeme s výběrem správného náhradního dílu"