Jsme spolehlivá firma!
10x přoč nakupovat u nás?
1.
Naše autodíly patří mezi nejlevnější na internetu, ceny často jako u použitých dílů
2.
V nabídce přes 10 000 různých autodílů a doplňků
3.
Soustředíme se pouze na značku Škoda, tzn. že jsme odborníci a máme pro vás široký sortiment
4.
Máme díly originální, ale i levnější dovozové, vždy na přání zákazníka
5.
Více jak 900 osobních odběrných míst
6.
Nářadí - jsme také prodejci nářadí (více jak 9700 ks). K dílům vám nabídneme vhodné nářadí nebo můžete jen zakoupit nářadí do své dílny, garáže.
7.
Reklamace - výměna? Při zřetelné závadě materiálu ihned zasíláme nové zboží a neúčtujeme další poštovné - vždy zdarma zašleme vyreklamované zboží! Při výměně také neúčtujeme žádné další poštovné či poplatky.
8.
Jsme spolehlivá firma - můžete si o nás přečíst na Heureka.cz recenze ZDE
9.
Máme věrnostní program pro registrované zákazníky - další slevy!
10.
Poradíme Vám!
Nesnažíme se pouze prodat díl, který Vám pak k ničemu nebude, poradíme Vám po telefonu nebo e-mailu, který díl bude pasovat na Vaše auto (i přes VIN kód) a nabídneme Vám mnohdy více variant značek - cen! Poslat VIN
Doprava:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
nejlevněji již od 59 Kč po celé ČR
|
|
Platební možnosti:
|
|
Platba kartou MasterCard, VISA, Maestro |
|
Prejsť na slovenský eshop
eshop pre slovenských zákazníkov
Jsme na facebooku
|
|
Zahraniční vozy? 30% sleva!
Dáme vám slevu 30% oproti
běžným cenám! Více zde
NOVINKY
ZBOŽÍ V AKCI
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
RYCHLÝ KONTAKT
Úvod » Škoda Octavia I
![]() |
![]() |
Náhradní díly Škoda Octavia hatchback, combi i RS s benzínovými motory 1.6, 1.8 a 2.0 a dieselovými 1.9TDI (66,74,81+96kw). Škoda Octavia 1 byla vyráběná v letech 1997 až 2011. V roce 2001 prošla faceliftem, ovšem díly v eshopu máme na všechny verze Octavie. Další čtení o Octavii níže pod produkty.
Další díly hledejte zde | ![]() |
Další díly najdete v menu nahoře![]() |
Karosářské díly - Škoda Octavia přední blatník, světlomety a blinkry, nárazníky a zrcátka Octavie. Zámky dveří a stahovačky oken a ostatní díly Octavie.
Motor a převodovka - sada rozvodů včetně pumpy, filtry, vstřikování, vana olejová i turbo a další
Spojkové díly - spojková sada kompletní s i bez setrvačníku, jednohmota vs dvouhmota, ložisko
Díly chlazení a topení - chladič, hadice chlazení včetně termostatu, ventilátor topení a jeho odpor
Výbava elektrická - alternátor, startér, cívky a kabely, svíčky i žhaviče, snímače a spínače
Výfukové náhradní díly - první díl s katalyzátorem, bez katalyzátoru, střední díl i díl zadní, lambdy i vlnovce
Brzdové díly - přední i zadní kotouče, zadní bubny, destičky a čelisti brzd Octavie, snímače ABS i hadice a trubky
Podvozkové - tlumiče a pružiny tlumičů, které máme i kompletní. Ramena kompletní s čepy, tyčky řízení a poloosy nebo jen klouby poloos a jejich manžety
Více se o Octavia 1 dočtete na wiki zde
Nebo napište nám
Škoda Octavia 1 (I) vyráběná v letech 1996 až 2011 ve verzi liftback, combi, tour a RS, se do roku 2001 vyráběla se "starou tváří" typickou skleněnými světlomety. V roce 2001 prošla faceliftem, dostala tak novou tvář s plastovými světlomety a patří k nejoblíbenějším modelům značky Škoda i všech značek v ČR celkově. Čím si takovou oblibu tento model zasloužil?
Škoda Octavia (1U2 a 1U5) vyniká svojí spolehlivostí, vynikající spotřebou i výkonem u motorů 1.9TDI. Díky oblíbenosti tohoto modelu je na trhu velká nabídka nových i použitých autodílů na vozy Octavia, které nabízí i spousta neoriginálních výrobců a majitelé těchto vozů mají tak nejen velký výběr autodílů, ale taky široké spektrum cen a kvality dílů. To vše z Octavie dělá ještě oblíbenější vůz.
I jinak oblíbená a spolehlivá Octavia má své slabiny. Když začneme přímo motorem, ten snese opravdu hodně a nájezdy kilometrů bez poruchy bývají u těchto vozů dost vysoké, pokud se včas a pravidelně mění kvalitní motorový olej. Při horším zacházení se velmi často ozve turbo, které již v dnešní době není už tak drahé a u nás kvalitní repasované turbo zakoupíte již od 7800 Kč s dph. Ne vždy je na vině přímo turbo, často to mohou být jen hadice podtlaku, která Octavii "hodí" do nouzového režimu.
K mnohem častějším poruchám, které dokážou "otrávit" život majiteli Octavie jsou poruchy například elektronické, např. často vadné zámky dveří (a nejedná se jen o dveře řidiče).O moc lépe na tom není ani elektrické (ale i mechanické) stahování oken, tzv. stahovačky oken. Výjimkou ani není špatná páčka blinkrů, spínač světlometů nebo dveřní spínač (ovládání) stahování oken. Všechny tyto díly občas své majitele "pozlobí" a potřebují svoji výměnu, která však není příliš drahá, např. zámek dveří u nás zakoupíte kolem 650 Kč zde, což je oproti originálu (cena kolem 3500 Kč) velmi příznivá cena zámku.
K častým poruchám elektroniky se taky přidává ventilátor neboli motorek topení, kde je špatný buďto přímo motorek topení nebo jen jeho odpor, odpor u nás stojí kolem 250 Kč, ventilátor topení je už dražší a lze ho koupit kolem 950 Kč zde
Když už jsme u topení a chlazení, tak i tyto modely se občas setkávají s prasklou hlavou, špatným těsnění pod hlavou nebo termostatem, ale kromě termostatu to není nic častého a při správném zacházení (opatrná jízda se studeným motorem) se to dá eliminovat úplně.
Co nijak ovlivnit nejde a nejedná se ani o levnou opravu je spojka a setrvačník Octavie. Ta má "nějakou" svoji životnost a dřív nebo později ji při vyšším nájezdu měnit budete. Samozřejmě lze její životnost maximálně prodloužit správným zacházením se spojkou, ale 300 tis km bez výměny vydrží opravdu jen ojediněle (při dálničním provozu), takže pokud máte ve voze ještě původní dvouhmotu, možná vás čeká její výměna, ovšem u nás zakoupíte kompletní jednohmotu už za cca 7300 Kč zde, dvouhmota za nějakých 8000 Kč a jedná se jen o dieselové motory. Spojka na benzínovou Octavii stojí od 1600 kč.
Podvozek Octavia 1 je ještě poměrně jednoduchý a bez značných problémů a poruch, takže na podvozku majitelé Octavií mění jen standardní tzv. spotřební zboží jako jsou např. ložiska především předních kol Octavie, které doporučujeme od firmy FAG. Svou životnost mají také tlumiče a pružiny, které doporučujeme měnit i s horním uložením a veškerým příslušenstvím. Pokud se opravdu rozhodnete pro kompletní výměnu tlumiče, máme v nabídce již složené komplety za vynikající ceny a vám poté stačí jen výměna "kus za kus". Komplety najdete zde.
Dost známým problémem Octavia 1 je její světlá výška. Octavia jsou opravdu hodně nízké především v přední části vozu, kde velmi často jejich majitelé drhnou v lepším případě krytem motoru, v tom horším i nárazníkem nebo olejovou vanou s čidlem po vozovce. Na to máme v našem eshopu řešení - podložky pod tlumiče Octavia, jak přední, tak zadní, čím můžete svou Octavii "zvednout" o cca 2-3cm a problém tak vyřešit. Stability se nemusíte obávat, protože pružiny jsou po navýšení trochu tvrdší. Dalším řešením je plechový kryt pod motor Octavie, který máme v nabídce za cca 1400 Kč a nejlepší je kombinace podložek + plechového krytu, obojí pasuje i na 4x4.
Jinak je Škoda Octavie velmi spolehlivý vůz a pokud už se kazí, tak jen proto, že má v dnešní době velmi často v průměru 11-15 let. Pokud máte Octavii mladší, tak většinou budete měnit jen brzdové díly, především jen kotouče a destičky, ale je nutné u předních kotoučů a destiček znát jejich průměr, pokud ho neznáte, můžete nám poslat váš VIN a my vám správný rozměr určíme.
"Rádi vám pomůžeme s jakýmkoliv výběrem správného dílu"